بسته رسانه‌ای، هفته چهارم خرداد 1394

بچه‌های صوت‌المستضعفین  این هفته هم کلیپ‌های جذاب و پرمحتوایی رو برای پخش در مساجد و پایگاه‌ها پیشنهاد کردن. از جهاد امروز ما خانواده‌های ایرانی به نقل از استاد پناهیان گرفته تا هشدار امام خامنه‌ای و تبیین استاد رحیم‌پور و مجموعه‌ای از موشن‌گرافیک‌هایی که با دیدن اون‌ها هر عاقلی از اعتماد به شیطان بزرگ پشیمان خواهد شد.

لطفا اگر این کلیپ‌ها در مسجدتون اکران میشه در قسمت نظرات همین مطلب به ما اطلاع بدید و تصاویر اکران رو از طریق رایانامه برامون ارسال کنید:


نوبت جهاد ماست / زمان: 08:10

کلیپ تاثیرگذاری از بیانات امام خمینی و امام خامنه‌ای و استاد پناهیان در مورد جهاد امروز دخترها و پسرهای ایرانی.

 


 هشدار امام خامنه‌ای/ زمان: 05:39

چند لحظه پای درس انقلاب حضرت آقا و پاسخ به چند سوال مهم و حیاتی پیرامون انقلاب.

چالش اصلی همه‌ی تحولات بزرگ اجتماعی - از جمله انقلابها - چیست؟ چگونه در مسیر یک انقلاب انحراف ایجاد می شود ؟ راههای جلوگیری از ایجاد فتنه و انحراف در مسیر انقلاب چیست؟ شاخص انقلاب اسلامی چیست؟ چه افرادی در پی تغییر هویت انقلاب هستند؟ و هشدار جدی رهبری در مورد انقلاب اسلامی ..

 


 بازگشت به اسلام خمینی/ زمان: 15:08

بسیاری از مشکلات امروز جمهوری اسلامی حاصل فاصله گرفتن از قرائت انقلابی حضرت روح الله است.

نقش ضعفاو فقرا در انقلاب اسلامی بسیار برجسته است.مستضعفین بایستی در معادلات حاکمین اسلامی مرکز توجه باشند.امام در اینباره میگوید :خدا نیاورد آن روزی که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو اوردن به حمایت از سرمایه دار ها بشود.

 


 مجموعه موشن گرافیک:‌داستان اعتماد

مجموعه موشن گرافیک «داستان اعتماد» به روایت تاریخی تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در برهه‌های مختلف تاریخی می‌پردازد.

این موشن گرافیک‌ها، ساخته محمدرضا امامقلی در مرکز سفیرفیلم است که همزمان با نزدیکی توافق نهایی هسته‌ای منتشر می‌شود. در ادامه 4 قسمت کوتاه از این مجموعه که به روایت دقیق و تاریخی از 4 نمونه نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ را روایت می‌کند آمده است:

1- کودتا/ زمان: 01:36

 


2- توافق‌نامه الجزایر/ زمان: 01:36

 


3-مذاکرات هسته‌ای سال 82/ زمان: 02:56

 


4- بیانیه تهران/ زمان: 01:58

 


 دوران بزن در رو تمام شده است/ زمان: 01:49

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «دوران بزن و دررو تمام شده است» را درباره پاسخ رهبر انقلاب به تهدیدهای نظامی مقامات آمریکایی منتشر می‌کند. گوشه‌هایی از تصاویر رزمایش نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و فیلم سخنان رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران در شهریورماه ۱۳۸۶ درباره واکنش جمهوری اسلامی به هرگونه تهدید، از بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی این نماهنگ هستند.

 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۲)

جالبه! همشو تو طول هفته دانلود کردم.
موفق باشید.
به روز هستیم با کتابی در مورد تشکیلات http://navidefath.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی