بسته رسانه‌ای، هفته دوم خرداد 1394

در هفته دوم خرداد تمرکز بسته رسانه‌ای روی موضوع امام خمینی رحمت‌الله‌علیه و آرمان‌هایش است. عزت و مقاومت در برابر دشمن به همراه یک موشن گرافیک اقتصادی که کامل‌کننده این بخش در هفته‌های گذشته است انتخاب بچه‌های صوت‌المستضعفین  برای این هفته است. دو قطعه نسبتا بلند هم در پایان برای دوستانی قرار گرفته که می‌خواهند به صورت مجزا آن‌ها را در مسجد اکران کنند.


 مناجات شعبانیه از زبان امام / زمان: 03:36

توصیه اکید امام خمینی مبنی بر تفکر و پیگیری مفاهیم عمیق مناجات شعبانیه 

 


 روایت رهبر انقلاب از ارادت جوانان به امام خمینی(ره) / زمان: 02:27

رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: اکثر ملت ما جوانانی هستند که دوران زندگی پربار امام بزرگوار را درک نکرده‌اند؛ یا متولد بعد از وفات آن بزرگوار هستند یا در دوران ده ساله‌ حیات مبارک امام بزرگوار، پسر بچه‌ها و دختر بچه‌های خردسالی بودند؛ اما همین جوان‌های مؤمن و نورانی در سرتاسر کشور آنچنان به امام و یاد او و نام او عشق می‌ورزند که گویی از هم‌صحبتی با امام برخوردار بوده‌اند. 

 


 پای درد دل های یک جانباز شهید / زمان: 05:53

لحظاتی با جانبازی شهید که شکست اما ذلیل نشد. درسی برای سیاست‌مداران ما.

 


 موشن گرافیک «صداقت آمریکایی 3» / زمان: 04:28

این قطعه جذاب سعی دارد با بیانی هنری، دقیق و با تکیه به مستندات تاریخی نشان دهد که دشمنی آمریکا با ایران از زمان آغاز مذاکرات دور جدید نه تنها کم نشده، بلکه خلف وعده و نقض عهدهای آنها و افزایش تحریم ها همواره مرام مذاکراتی آنها بوده است... 

 


 اجازه نمیدهیم / زمان: 04:28

فریاد عزت خواهی دهها هزارنفری در اجتماع بزرگ مردمی «اجازه نمیدهیم» در مشهد مقدس 

 


 موشن گرافیک « خمس » / زمان: 04:35

این موشن گرافیک در ادامه قطعه‌هایی که هفته‌های گذشته در مورد مسائل اقتصادی منتشر شد، به بیانی شیوا و جذاب به موضوع خمس می‌پردازد.

 


 مستندبازرسی/ زمان: 18:23

مستندی در مورد بازرسی‌های آژانس که میتوانید به صورت مجزا در مسجد خود اکران کنید.

 


 فیلم کامل سخنرانی دکتر نبویان در نقد بیانیه لوزان 30 اردیبهشت 94 / زمان: 70:28

هفته گذشته بخشی از این سخنرانی در بسته قرار داشت. می‌توانید کل سخنرانی را در زمانی مجزا در مسجد یا پایگاه برای علاقه‌مندان اکران نمایید.

 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

  • نشریه زیتون سرخ


  • به اذن خداوند و مدد حضرت حجت عج شماره سوم نشریه زیتون سرخ مسجد مسلم بن عقیل(ع) اهواز به مناسبت میلاد حضرت بقیه الله طراحی و نشر گردید.

    در این نشریه سعی شده از دیدگاه اسلام ناب محمدی ص مسئله ظهور مورد بررسی و بومی شود.این شماره به دو مسئله محوری ظهور،سبک زندگی مهدوی و ادبیات ظهور پرداخته که تا بتوان از این دو طریق فرهنگ مهدوی را در جامعه خود نهادینه سازی کنیم.

    لازم به ذکر است کلیه مجموعه های فرهنگی در صورت تمایل می توانند از این نشریه به اسم موسسه خود چاپ و نشر نمایند تا بتوانند در توزیع اسلام ناب محمدی ص ما را یاری نمایند.

    جهت دانلود اینجا کلیک کنید

    صفحه 1-4

    صفحه 2-3
    http://s3.picofile.com/file/8191405200/sorkh2_3.jpg
    http://s6.picofile.com/file/8191404718/sorkh1_4.jpg


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی