دفترک، ویژه اردوی قم جمکران

یکی از برنامه‌های تقریبا ثابت مساجدی که نزدیک به قم هستن (مثل تهران، کرج، کاشان و...) برگزاری اردوهای یکی دو روزه به قم و جمکرانه. بچه‌های مسجد امام حسین علیه السلام برای این اردو یک دفترک (بروشور) تک برگی جذاب آماده کردن که می‌تونید در قسمت خالی سمت چپ صفحه دومش نام مسجد، پایگاه یا حلقه تون رو بزنید و بین بچه‌ها توزیع کنید. برای دریافت طرح با کیفیت بالا و در اندازه آ4 روی تصاویر تلیک کنید:

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۵)

سلام برادران. با تشکر از زحمات شما بابت این بروشور زیبا. فقط یک نکته به نظرم جای تحقیق و اصلاح داره. در چگونگی زیارت حضرت معصومه نوشتید "خواندن نماز زیارت" !!! تا جایی که مطلع هستم نماز زیارت فقط مخصوص معصومین هست و امام زادگان نمازی با عنوان نماز زیارت ندارند بلکه 2 رکعت نماز خوانده می شود و ثواب آن را هدیه می کنند به آن بزرگواران.
پاسخ:
سلام بر شما
مسجدنما تولیدکننده این مطلب نیست. اما شما درست می‌فرمایید منظور همان ۲ رکعت نماز مستحبی است که ثوابش را به حضرت معصومه هدیه می‌دهند.
لطفا در مورد دلباختگی شدید نوجوون ها به کشور کره جنوبی, که در اثر پخش بیش از حد سریال های کره ای از صدا و سیما ایجاد شده هم تو سایتتون مطلب بذارید.
فقط کافیه; یک سری به وبلاگ های «عاشقان کره» بزنید; تا ببینید; چه قدر دلباخته داریم! این خطر زمانی بیشتر معلوم میشه; که بگیم; این نوجوون ها اینده ی مملکت رو میسازند. حالا اگه دلباخته ی یک کشور بیگانه باشند...

عالیییییییییی.خدا قوت
پاسخ:
سپاس
سلام
طرح خوبی است.
لطفا دوستان برای اردو مشهد مقدس نیز تهیه نمایند.
لطفا بیااید با هم برای مشکلات هم دعا کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی