نامواره شعار اعتکاف 94

یکی از حرکت‌های موثر جامعه ایمانی مشعر در مناسبت های مختلف، انتخاب شعار جهت ایجاد همصدایی و جهت‌دهی به محتوای مراسماتی است که در آن ایام برگزار می‌شود. حالا دوستان ما در جامه ایمانی مشعر این مطلب رو به همراه طرح باکیفیت نامواره برای مسجدنما ارسال کردن تا در اختیار مخاطبان مسجدی قرار بگیره:

با هم فکری جمعی از کارشناسان مذهبی کشور و با همکاری ستاد مردمی اعتکاف و نظرسنجی از هزاران نفر از فعالان فرهنگی کشور «فصل خلوت» به عنوان شعار مورد توجه و تاکید در اعتکاف امسال انتخاب شد.

این شعار با توجه به فلسفه اصلی اعتکاف که در بیانات رهبر معظم انقلاب، جهت لزوم ایجاد فضایی برای حال خلوت در میان معتکفین، بیان گردیده است انتخاب شد. ایشان در تاریخ 26/4/1387 چنین می فرمایند:« این اعتکافی که جوانها انجام میدهند، در واقع دارند با خدا خلوت میکنند. اعتکاف بیشتر یک کار فردی است؛ ایجاد یک ارتباط با خداست. جوری نشود که برنامه‌های جمعی این مراکز اعتکاف ، حال خلوت و حال ارتباط فردی و قلبی با خدا را در افراد ضعیف بکند یا بگیرد. مجال بدهند؛ وقت بگذارند؛ بگذارند این جوانها قرآن بخوانند، نهج‌البلاغه بخوانند، صحیفه‌ی سجادیّه بخوانند.»

دعوت می‌شود برای ایجاد جریانی هماهنگ و یک‌پارچه میان جبهه فرهنگی انقلاب در روزهای نورانی ماه رجب به‌ویژه ایام اعتکاف، مساجد، هیأت ها و کلیه مجموعه های فرهنگی انقلاب هم با درج نشان‌نوشته ویژه «فصل خلوت» در کنار پوستر، طرح‌ها و اقلام تبلیغاتی و فضاسازی، وب‌گاه، تولیدات و سایر فضاهای محیطی و رسانه‌ای تحت مدیریت‌شان، در تجلی هرچه بیشتر انسجام، هم‌دلی و وحدت جبهه حق نقش داشته باشند.

فایل با کیفیت نشان نوشته شعار «فصل خلوت» را می توانید از پیوند زیر دریافت کنید:

طرح بدون پس زمینه:
حجم: 6.17 مگابایت

تصویر طرح نامواره:
اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۲)

دایرکتوری تبادل لینک - مکانی برای معرفی وبلاگ و وبسایت شما



www.Linc.ir
  • هیئت حضرت قاسم علیه السلام
  • سلام.خیلی قشنگه..ممنون
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی