بسته رسانه‌ای، هفته اول اردیبهشت 1394

کم کم محتوای بسته رسانه‌ای هم داره متنوع تر میشه. مدتی طول میکشه تا به یک الگوی مطلوب در این زمینه برسیم. باز هم خوبه که عرض کنیم بسیار لازمه قبل از پخش هر فیلم، یک نفر توضیحاتی در مورد فیلم بده. توضیحاتی که ما کنار هر فیلم قرار می‌دیم یا حتی توضیح مفصل‌تر. پیشنهادات بچه‌های صوت المستضعفین برای رسانه‌ی مسجدی این هفته رو با هم مرور می‌کنیم...


1- به سعودی‌ها هشدار می‌دهم! / زمان: 6:22

اما خامنه‌ای در جریان سخنان‌شان در دیدار مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به حملات غیرانسانی دولت عربستان سعودی به کشور و ملت یمن واکنش نشان دادند. این فیلم مربوط به این بخش از سخنان حضرت آقاست.

  


2- راز قطعنامه / زمان: 2:32

اخیرا تحلیل‌های بدیعی نسبت به قبول قطعنامه از طرف بعضی از افراد و جریان‌ها ارائه شده. از جمله خوشحالی امام از پذیرش قطعنامه و... . در این فیلم، به مرور تحلیل حضرت آقا از این اتفاق و یادآوری نقش برخی مسئولین در پذیرش جام زهر توسط امام راحل اشاره می‌شود. تحریف تاریخ در هنگامه ایجاد فاصله میان نسل های فعلی و بعدی موجب میشود تا در صورت انتقال غیر صحیح تاریخ موجب تغییر هویت انقلاب شود.

  


3- آخرین فیلم شهید صابری / زمان: 2:21

شهید مهدی صابری ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۸ در مشهد مقدس متولد شد. شهید و خانواده‌اش پس از مدتی به قم نقل‌مکان کردند و دوره نوجوانی را در این شهر مقدس سپری کرد. دوره جوانی را با قبول شدن در رشته زمین‌شناسی کاربردی دانشگاه شروع کرد. با هجوم تروریست های تکفیری به حرم حضرت زینب (س) برای جهاد به سوریه سفر کرد و به تیپ فاطمیون پیوست. او پس از مدتی گردانی با نام حضرت علی‌اکبر (ع) تأسیس کرد. گردانی که با آن آسمانی شد.

  


4- نماهنگ غرب ایران با نوای مجتبی رمضانی / زمان: 4:42

اول اردیبهشت ماه، سالروز عملیات بازی دراز در غرب کشور است. این نماهنگ ترکیبی است از مداحی زیبای برادر مجتبی رمضانی و تصاویر مربوط به جبهه غرب کشور

  


5- مستند از هیروشیما تا لوزان / زمان 50:44

هفته گذشته مستندی 50 دقیقه‌ای در مورد مسائل هسته‌ای از تلویزیون پخش شد. پیشنهاد می‌کنیم یک اکران ویژه از این مستند رو در مسجد داشته باشید.

این مستند اولین قسمت از مجموعه مستندهای پنج‌گانه هسته‌ای ثریا با نام «سال‌های هسته‌ای» است و سایر قسمت‌های این مجموعه مستند نیز در آینده نزدیک پخش خواهد شد.

مستند «از هیروشیما تا لوزان» روایت متفاوتی از تلاش‌های آمریکا و غرب برای ایجاد انحصار در فناوری هسته‌ای و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران است.

نیمی از این مستند خارج از ایران تصویربرداری شده است و به گفت‌وگو با اساتید دانشگاه و دانشجویان کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران و فشارهای غرب و همچنین استفاده‌های دو گانه از فناوری هسته‌ای در جهان می‌پردازد.

همچنین در این مستند با شخصیت‌هایی مانند دکتر اکبر اعتماد اولین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیش از انقلاب در رابطه با این روزهای صنعت هسته‌ای کشور گفت‌و‌گو صورت گرفته است.

برخی اساتید مطرح دانشگاه در ایران نیز در این مستند به واکاوی سیاست‌های غرب در مذاکرات هسته‌ای پرداخته‌اند، «از هیروشیما تا لوزان»، ضمن به تصویر کشیدن جنایات هسته‌ای آمریکا در سال‌های گذشته به مذاکرات اخیر در لوزان و بدعهدی‌های آمریکا نیز اشاره خواهد کرد.

  

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۲)

اگر بتونید برای این فیلمهای ویژه (مثل همین مستند از هیروشیما...) یک پوسترِ کلی هم طراحی کنید که ازش برای اکران در مسجد تبلیغ کنیم، خیلی خوب میشه.
پاسخ:
ان‌شاءالله سعی می‌کنیم این کار رو بکنیم
عالی..
خداقوت
پاسخ:
لطف دارید.
سلامت باشید.
خدا به شما قوت و توان بدهد که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشغول جهادید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی