حکایت خوبان ۲۹۳ | سجده بر تربت

سجده بر تربت

آیت‌الله قاضی طباطبایی از پرچم‌داران وحدت اسلامی بود و در فرصت‌های مناسب برای تحقق وحدت مسلمانان جهان می‌کوشید. ایشان می‌فرماید:

یاد دارم در زمانی که از سوریه برگشته، وارد عراق شدم، توقف کردیم که نماز مغرب را ادا کنیم و حرکت نماییم. وضو گرفتم و در صحن خانه وسیعی حصیر انداختم و خواستم مشغول نماز شوم که دیدم عده‌ای از جوانان اهل تسنن آمدند و در چند قدمی من ایستادند.
فهمیدم می‌خواهند بدانند که چطور سجده خواهم کرد. من هم در موقع سجده پیشانی را بر بالای حصیر گذاشتم و سایر رفقا نیز اغلب از من تبعیت کردند. بعد از فراغت از نماز چند نفر از آن‌ها جلو آمده از حقیقت سجده بر تربت کربلا که بعضی از همراهان در نماز گذاشته بودند، سؤال کردند. واقع امر را به آن‌ها بیان کردم. بسیار قانع شدند و اظهار نمودند به ما جور دیگر تلقین کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

باسلام و وقت بخیر
تصویری که در این مطلب گذاشتید متعلق به حضرت آیت الله سید علی قاضی(اعلی الله تعالی مقامه الشریف) است و حضرت آیت الله شهید قاضی طباطبایی(رضوان الله تعالی علیه) فرد دیگری هستند! که به شهادت هم رسیدند. لطفا اصلاح بفرمایید
پاسخ:
سلام بر شما
بله. از اشتباه پیش آمده عذرخواهی میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی