امام خامنه‌ای ۲۹۴ | فریاد منطقی

فریاد منطقی

من دو خطا را می‌خواهم تصحیح کنم. عامل تزریق این خطاها هم در درجه اول خود دستگاه استکبار و آمریکا و داخلی‌های وابسته به آنان هستند، و درجه دوم بعضی آدم‌ها در داخل که وابستگی ندارند؛ اما ازنفس‌افتاده‌ها، پشیمان‌شده‌ها، بوی لذت دنیا به مشامشان رسیده‌ها.
 یکی اینکه این‌جور تبلیغ می‌کنند که اینکه امام فرمود: «هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید»، از سر تعصب و غرور است؛ یعنی منطقی پشت سرش نیست. درحالی‌که درست ۱۸۰ درجه قضیه عکس است. پشتش یک منطق محکم وجود دارد. آن منطق این است که اساس سیاست آمریکا بر افزون‌طلبی و دست‌اندازی است. این سیاست را در منطقه غرب آسیا اِعمال کردند.

 خطای دوم که از اولی خطرناک‌تر است، این است که اگر ما با آمریکا سازش کنیم، مشکلات کشورمان حل خواهد شد. خب، حالا ده تا دلیل می‌شود شمرد برای اینکه این حرف غلط است. آخری‌اش همین قضیه برجام است. من چقدر در طول مذاکرات گفتم که این‌ها بدعهدند، این‌ها دروغ‌گویند، این‌ها پای حرفشان نمی‌ایستند؛ حالا ملاحظه می‌کنید!

(امام خامنه‌ای، 12/08/1395)

بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

سلام ، واقعا مفید بود برام خواستم نظر بزارم که خستگیتون در بیاد
برای دوستمم اینجارو تو واتس اپ فرستادم ! ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی