امام خامنه‌ای ۲۸۱ | توجیه منافقانه

توجیه منافقانه

 یکی از خصوصیات استکبار، فریبگری و رفتار منافقانه است؛ جنایات‌شان را سعی می‌کنند در لباس خدمت نشان بدهند! همین دو بمبی که در هیروشیما و ناکازاکی منفجر شد؛ وقتی آمریکایی‌ها عذرخواهی می‌کنند، به این صورت می­گویند که اگر ما آمریکایی‌ها این بمب­ها را نمی‌انداختیم، جنگ ادامه پیدا می‌کرد؛ آن‌وقت دومیلیون کشته می‌شدند؛ بنابراین ما خدمت کردیم که این بمب‌ها را انداختیم!

 در حالی که چهار ماه قبل از آن، هیتلر که رکن اصلی جنگ بود خودکشی کرده بود؛ دو روز قبل از او هم موسولینی دستگیر شده بود و جنگ عملاً خاتمه پیدا کرده بود؛ ژاپن هم از دو ماه قبل اعلام کرده بود که آماده تسلیم است؛ جنگی وجود نداشت اما این بمب‌ها منفجر شد. چرا؟

 چون این بمب‌ها ساخته شده بود، باید یک جایی آزمایش می‌شد؛ کجا آزمایش کنند؟ بهترین فرصت، این بود که به بهانه جنگ این بمب‌ها را ببرند روی سر مردم بیگناه هیروشیما و ناکازاکی بیندازند تا معلوم بشود که آیا درست عمل می‌کند یا نه!

(امام خامنه‌ای، 29/08/1392)

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی