ایام ویژه ۲۷۱ | اگر امام‌جمعه پای‌کار مردم باشد...

اگر امام‌جمعه پای‌کار مردم باشد...

همه او را امام دزفول می‌دانستند. بخشی از سوی چشمانش در مبارزه با شاه و ساواک ازدست‌رفته بود؛ پیرمردی که با لباس بسیجی در بین مردم و رزمنده‌ها بود و نماز جمعه را زیر موشک‌های دشمن برگزار کرد. وقتی می‌خواست پیامی به رزمنده‌ها بفرستد خود به جبهه می‌رفت و با پیام رادیویی مخالفت می‌کرد و می‌فرمود: «چرا پیام؟ خودم حضوری به خدمتشان می‌روم، آن‌ها فرشتگانی هستند که اینک لباس خاکی پوشیده‌اند.» به تک‌تک اردوگاه‌های رزمندگان سر می‌زد و شب‌ها به‌جای تشک روی قالی می‌خوابید، زیرا با خود عهد بسته بود که تا زمانی که رزمندگان اسلام در جبهه‌اند مانند آن‌ها روی بستر نخوابد. مردم و رزمنده‌ها هروقت ایشان را می‌دیدند، روحیه می‌گرفتند و چنان مقاومت می‌کردند که حتی موشک‌های شش‌متری هم آن‌ها را تکان نمی‌داد.

«آیت‌الله قاضی دزفولی» نمونه‌ای عالی از این حقیقت است که اگر امام‌جمعه پای‌کار مردم و همراه آن‌ها باشد، مردم تا پای جان با او می‌مانند و اگر احیاناً چنین همراهی در بعضی مکان‌ها در کشور وجود ندارد؛ معلوم است که یک جای کار می‌لنگد!

4 خرداد، روز ملی مقاومت و پایداری – روز دزفول

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی