قرآن کریم 46 | مشک آن است که ببوید


دریافت
حجم: 639 کیلوبایت

مشک آن است که ببوید...

هر چیزی را که بخواهی اثبات کنی، مجبوری از یک چیز محکم‌تر استفاده کنی. مثل «پیامبری» که برای اثبات نیاز به «معجزه» دارد. حالا معجزه را چطور می‌خواهی اثبات کنی؟ اصلا مگر ممکن است که بتوانی چیز بالاتری برای اثبات معجزه پیدا کنی؟ معلوم است که نه. این جا دیگر آخر خط است. اگر معجزه بتواند خودش را ثابت کند، همه آن چه که به آن وابسته است، ثابت می‌شود؛ اما اگر نتوانست، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

حالا که برای زیر سوال بردن حقانیت اسلام و جلوگیری از این سیل عظیمی که دارند به این دینِ پاک روی می‌آورند، قرآن می‌سوزانند و پیامبرش را مسخره می‌کنند؛ به نظر شما بهترین راه مقابله چیست؟ آیا چیزی بالاتر از معجزه وجود دارد؟ نه؛ پس ما وظیفه داریم که همین معجزه را به گوش جهانیان برسانیم.

این درست کاری است که خود قرآن می‌کند. وقتی که دشمنانِ کافر آن را مسخره می‌کنند و آن را جادوی بشر می‌خوانند، قرآن خیلی خودش را به زحمت نمی‌اندازد و فقط در عباراتی کوتاه می‌فرماید:

إِنَّها لَإِحْدَى الْکُبَرِ (35) نَذیراً لِلْبَشَرِ (36)

قطعاً قرآن یکى از نشانه‌هاى بزرگ الهى است،(35) برای هشدار دادن به بشر. (36)

این نوع جواب، نشان دهنده اطمینان گوینده است. یعنی این حرف آخر است و هر کس نپذیرفت مشکل از خود اوست. شاید به همین دلیل هم ولی امر مسلمین جهان برای هدایت جوانان و ملت‌های آمریکا و اروپا، از آن‌ها می‌خواهد که به جای مراجعه به رسانه‌ها، دین را از خود قرآن بگیرند. چرا که مشک آن است که خود ببوید، نه آن که عطار بگوید!

 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی