اقتصاد مقاومتی ۲۲۲ | بسته‌بندی گام اول برندسازی

بسته‌بندی گام اول برندسازی

بسته‌بندی دیگر  یک ابزار برای سالم نگهداشتن محصولات از گزند آسیب‌های احتمالی مسیر رسیدن به دست مصرف‌کننده نیست. در واقع بسته‌بندی یک محصول، نخستین تصویری است که از یک برند در ذهن مصرف‌کننده نقش می‌بندد. بنابراین نقشی بسیار مهم و حیاتی در شکل‌گیری مفاهیمی همچون آگاهی و وفاداری مشتریان نسبت به یک برند و وجه تمایز آن ایفا می‌کند.

از طرف دیگر، این صنعت ارزش افزوده فراوانی هم به همراه دارد. به طور مثال، کشور ما بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده زعفران در جهان است ،ولی متأسفانه به دلیل ضعف در فرآوری، بازاریابی و ارائه‌ محصول به شکل امروزی، زعفران ایران اغلب به صورت فله به کشورهای دیگر فروخته شده و پس از بسته‌بندی و به قیمتی بسیار بالاتر به مشتریان ارائه می‌شود.

صنعت «بسته‌بندی» به نسبت صنایع پیشرفته‌ای مثل «هسته‌ای» یا «هواوفضا» پیچیدگی زیادی ندارد و حیف است کشور به دلیل ضعف در این حوزه از منافع آن بهره‌مند نشود.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی