روزنوشت ۲۱۷ | رئیس جمهور مردمی؛ رهبر غیرمردمی!

رئیس جمهور مردمی؛ رهبر غیرمردمی!

وقتی رئیس جمهور در اینستاگرام خود نوشت: «اگر در عالی‌ترین سطح نظام، تصمیمی برای محدود کردن یا مسدودسازی ارتباطات مردم گرفته شده، باید مردم به طور شفاف در جریان چنین تصمیمی قرار بگیرند.» بی‌بی‌سی فارسی تیتر زد: «روحانی: اگر آیت‌الله خامنه‌ای تصمیم به مسدود کردن تلگرام گرفته، باید به مردم ایران گفته شود.»

جالب است که رئیس جمهور می‌خواهد با شعار آزادی خود را محبوب کند و این بار حاضر شده دوگانه «رئیس جمهور مردمی؛ رهبر غیرمردمی» راه بیندازد. انگار خبر ندارد مردمی که همه از فیلتر شدن تلگرام ناراضی‌اند، حق را به چه کسی می‌دهند.

مردم پیام‌رسان بی‌نقص می‌خواهند و این وظیفه دولت است که این کار را انجام دهد. دولت بازوی اجرایی ولایت است که اگر کارش را درست انجام ندهد، نارضایتی بالا می‌گیرد. حالا دولتی که در مسکن و اقتصاد و ده‌ها شعار بزرگ خود نتوانسته رضایت مردمی ایجاد کند، باز هم می‌خواهد با حمایت از محصول خارجی برای خود آبرو بخرد و مردم این را دوست ندارند.

نکند دوباره قرار است اتفاقی بیفتد که با این حاشیه‌ها می‌خواهند حواس مردم را پرت کنند؟

 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی