روزنوشت ۲۰۷ | عدالت در نگاه ما و رهبر ما

 عدالت در نگاه ما و رهبر ما

از بچه‌ها اگر بپرسید چرا پدرتان را دوست دارید، می‌گویند چون برایمان جایزه می‌خرد یا خرج خانه را می‌دهد. شاید خیلی از پدرها هم وظیفه مهم‌ خودشان را همین می‌دانند. حالا اگر پدری نتوانست درست خرجی بدهد چه؟ اگر نادان باشیم، می‌گوییم نبودن پدری که توان مدیریت بی‌نقص خانواده را ندارد، با بودنش فرقی ندارد. در حالی که عاقلان می‌فهمند بیشترین فشار در این مواقع به خود پدر می‌آید.

حالا مایی که طعم تلخ گرسنگی و وضعیت بد اقتصادی را می‌چشیم و خیلی راحت همه را نقد می‌کنیم، بد نیست خودمان را در زاویه پدر این مرز و بوم بگذاریم و ببینیم کدام‌مان از بی‌عدالتی بیشتر رنج می‌کشیم. شاید اگر درست فکر نکنیم، مثل همان بچه‌ها حکم کنیم ولی واقعیت این است که غصه‌های رهبری از بی‌عدالتی بیشتر از غصه‌های تک تک ماست.

رهبر انقلاب بیش از همه کس برای عدالت‌ جامعه تلاش می‌کند و از این‌که می‌بیند کم‌کاری مسئولان این‌گونه تیشه به ریشه نظام می‌زند، درد می‌کشد. با این نگاه عدالت را در نگاه او مرور کنید.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی