روزنوشت ۲۰۶ | فتنه آشوب

 فتنه آشوب        

اولین بار که مجری برنامه «مسابقه بزرگ» را که گاهی در یک روز سه برنامه زنده اجرا می‌کرد در استودیوی درجه دوی کشورهای حاشیه‌ دیدیم و به حرف‌های سبک‌مغزانه‌اش گوش دادیم، باورمان نمی‌شد نتیجه «ایشیم‌بالاها»ی لوده‌گونه‌اش این باشد.

تا سال‌ها اراجیفش را از این و آن می‌شنیدیم و می‌خندیدیم که مگر این ابلهانه‌گویی‌ها گوش شنوایی هم دارد؟ حالا می‌بینیم که هر کس از مادرش قهر کرده و باجهت یا بی‌جهت از دولت و ‌مسائل کشور ناراضی است، حاضر می‌شود پای علم او سینه بزند و البته فریاد «عدالت» هم سر دهد.

این فرد بی‌ارزش‌تر از آن است که به او بپردازیم. همه درد اینجاست که حرف‌های این‌چنینی در جامعه ما خریدارانی- و لو اندک- دارد. انگار آشوب‌گری و خراب‌کاری از آخرین حربه به اولین‌هایش تبدیل شده تا هر کسی از هر جایی می‌رسد لگدی بزند به پیکر قدرتمند انقلاب.

ما از این آشوب‌گران نمی‌ترسیم و فقط دلمان برایشان می‌سوزد. با این حال از مسئولانمان انتظار داریم ریشه این فتنه‌ها را بخشکانند و به این غائله‌ها پایان دهند.

 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی