روزنوشت ۱۹۲ | آمریکا بدتر است یا اسرائیل؟

آمریکا بدتر است یا اسرائیل؟

در دوران تصویب برجام رئیس‌جمهور آمریکا مؤدب و مهربان بود و اسرائیل عصبانی. همین باعث شد امیدواران به برجام «آمریکا» را خوب و «اسرائیل» را بد بدانند. با همین نگاه، حالا که آمریکا علناً برجام را زیر پا گذاشته، دولت سابق آمریکا خوب و دولت فعلی بد نامیده شد تا «اهل‌ برجام» بر حرف خود ثابت‌قدم باشند!

این‌ها ناشی از دشمن‌شناسی ضعیف ماست که هنوز هم اسرائیل را بدتر از آمریکا می‌دانیم. آمریکا را هم صهیونیست‌ها می‌چرخانند، ولی این به معنی بدتر بودن اسرائیل نیست. در واقع رژیم صهیونیستی هیچ چیز نیست و فقط سگ نحس منطقه است که گاه دهان نجس خود را باز می‌کند و پاچه می‌گیرد. آن‌ها خود می‌دانند که 25 سال دیگر را نخواهند دید.

‌اما امریکا همان تمدنی است که تنها رقیب تمدن اسلامی است و برای دشمنی با اسلام انواع این سگ‌ها را در آستین خود پرورش می‌دهد. البته هر از چند گاه، این سگ‌ها پاچه خودش را هم می‌گیرند. دشمنی ما با آمریکا، یک دشمنی تمدنی است که عمق بسیار دارد. 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی