روزنوشت ۱۹۱ | چگونه آمریکا را منزوی کنیم؟

 چگونه آمریکا را منزوی کنیم؟

اصل سوال برای برخی‌ها خنده‌دار است. این‌ها همان‌ها هستند که اگر شرایط مهاجرت به آمریکا برایشان مهیا شود، از خوشحالی غش می‌کنند. شاید ما با آن‌ها خیلی فرق داریم که برای رفتن به کربلا خودمان را می‌کشیم ولی دلمان نمی‌خواهد زیر پرچم آمریکا باشیم! شاید هم اشکال از ماست که نتوانستیم ارزش‌هایمان را به آن‌ها منتقل کنیم.

پس سوال برای آن‌هایی مطرح است که استقلال و آزادی‌شان را محترم می‌دانند. برای این‌ها می‌گوییم که تنها راهش «قدرت» است. ما باید قدرتمند باشیم تا بتوانیم دشمن را به انزوا بکشیم. از یک طرف قدرت علمی و نظامی و سیاسی و اجتماعی و از طرف دیگر قدرت تبلیغاتی لازم است.

ما در خیلی امور قوی و قدرتمند هستیم ولی چون تبلیغات‌مان ضعیف است، دشمن می‌تواند دنیای پوچ خود را برای ما زیبا جلوه دهد. شاید برای همین است که آن‌ها محکومین خود را از کشور اخراج می‌کنند و ما ممنوع‌الخروج‌شان می‌کنیم! اگر درست قدرت خود را نشان می‌دادیم، قضیه برعکس می‌شد.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی