ما و رسانه ۱۹۰ | «دانلود بازی» به جای خرید «اسباب‌بازی»

 «دانلود بازی» به جای خرید «اسباب‌بازی»

قدیم‌ترها اگر کسی به مهمانی می‌رفت، برای بچه‌های صاحب‌خانه اسباب‌بازی می‌خرید. صاحب‌خانه و بچه‌هایش هم خوشحال می‌شدند و ناراحتی در کار نبود؛ مگر اینکه آن اسباب‌بازی خیلی گران‌قیمت بود یا با فرهنگ خانوادگی آن‌ها منافات داشت. این‌ اسباب‌بازی‌ها را خود آن خانواده هم می‌توانست بخرد ولی وقتی می‌شد هدیه یا جایزه، چیز دیگری بود.

حالا اگر جای خرید اسباب‌بازی را با دانلود بازی موبایلی عوض کنیم، می‌بینیم اتفاق خاصی نیفتاده است. پس نباید خانواده‌ها ناراحت یا نگران باشند از اینکه بچه‌ها اهل گوشی شده‌اند. اما تا جایگزین مناسبی برای بازی پیدا نکنند، مسئله حل نمی‌شود حتی با جنگ و دعوا!

در واقع مسئله واقعی‌تر، هرزه‌گردی بچه‌ها در اینترنت و سایت‌های بازی است. طوری که به جای بازی کردن، در بازی‌ها چرخ بزنند و وقت‌شان را تلف کنند. اگر بازی‌ها ممیزی شده باشند و واقعاً برای بازی استفاده شوند، خیلی هم خوب است و می‌تواند هدیه یا جایزه‌ای باشد برای بچه‌ها.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی