ما و رسانه ۱۶۵ | برنامه‌ای برای بدحجاب‌ها

 برنامه‌ای برای بدحجاب‌ها

چندسالی است که رسانه ملی را مسخره می‌کنند به اینکه تا شب انتخابات پر است از محدودیت‌ها، ولی به‌محض اینکه شب انتخابات می‌شود، همه‌چیز حلال می‌شود و همان‌ها که توسط گشت ارشاد جمع می‌شدند، حالا به‌عنوان یک شهروند در دوربین قرار می‌گیرند و محترم می‌شوند! آن‌وقت ترجمه‌اش می‌کنند به اینکه نظام چهار سال با مردم درمی‌افتد و وقتی به مردم نیازمند می‌شود، همه را عزیز می‌کند.

اولاً که کم‌لطفی می‌کنند. چون افرادی که به گشت ارشاد مربوط می‌شوند معمولاً هنجارشکنان هستند و عموم مردم ما از آن‌ها نیستند. پس این دو تا را یکی نکنیم.

ثانیاً اصل حرف غلط نیست و اینکه گروهی از مردم، خود را در رسانه ملی نمی‌بینند، مسئله‌ای جدی است. حالا اینکه آن‌ها متأثر از رسانه‌های بیگانه و فرهنگ‌های غلط هستند یا نیستند، مسئله دیگری است. بد نیست رسانه به فکر این باشد که برنامه‌ای ثابت برای این افراد و طرز فکرهایشان بگذارد و تا چهار سال بعد ببیند آن‌ها رسانه را تغییر می‌دهد یا رسانه آن‌ها را.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی