روزنوشت ۱۵۷ | سال تعیین تکلیف با آمریکا

سال تعیین تکلیف با آمریکا

واقعیت این است که در سال‌های اخیر مردم ما دیگر آمریکا را خیلی بد نمی‌دانند. حالا دلیلش فیلم‌های هالیوودی است یا ثروت و فساد آمریکا، بماند. اما این موضوع در دولت‌مردان نبود یا حداقل این‌قدر صریح بیان نشده بود تا حدی که رئیس‌جمهور خون‌خوار آمریکا را «مؤدب» خطاب کنند!

در این مورد می‌شود گفت که ما و رسانه‌های ما تاکنون کار زیادی نکرده‌ایم و سیر محبوبیت آمریکا رو به فزونی بوده، مگر آن‌که خود آمریکایی‌ها کار عکسی کرده باشند. مثل به راه انداختن جنگ با عراق یا حمایت از رژیم صهیونیستی و یا کارهای احمقانه رئیس‌جمهور فعلی‌شان.

در این اوضاع، به نظر می‌رسد که سال 96 به خاطر حساسیت انتخاباتی‌اش و هم‌زمانی آن با ریاست جمهوری ترامپ، سال مهمی باشد برای تعیین موضع جمهوری اسلامی ایران با آمریکا. برای همین است که ما دعا می‌کنیم اولاً جو سیاسی جامعه رو به استکبارستیزی رود و ثانیاً دولتی روی کار بیاید که به خباثت آمریکا ایمان داشته باشد و تا نابودی آن آرام ننشیند.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی