روزنوشت ۱۵۰ | «مرده‌پرست» کیست؟

روزنوشت- «مرده‌پرست» کیست؟

رفتارهای سید علی خامنه‌ای را بدون در نظر گرفتن امام و رهبر و حتی مرجع دینی بودنش نگاه کنید. از فوت آقای هاشمی رفسنجانی گرفته تا شهادت آتش‌نشان‌های جان‌فشان. برای هاشمی مفصل پیام داد و نمازش را خودش اقامه فرمود و تا توانست برای او طلب آمرزش کرد، ولی به رسم تملق‌گویان از خوبی‌ها و بدی‌هایش گزافه نگفت و شهادت دروغ به ندیدن بدی‌هایش نداد.

در مورد آتش‌نشان‌ها نیز با قلبی آزرده به میدان آمد و سیاست‌زدگان را از بازی‌های سیاسی برحذر داشت تا دوباره اصل و فرع قاطی نشود و خون مدافعان واقعی مردم به حاشیه نرود.

حالا از طرفی دایه‌های مهربان‌تر از مادر آمده‌اند و سیدعلیِ امام را موعظه می‌کنند. از طرف دیگر، امثال صداوسیما در دفاع از هاشمی جلوتر از ولی‌امر می‌روند تا غرغروهای همیشگی بی‌کار نمانند. غافل از این‌که به اذعان دشمنانش او خود را در مقابل هیچ‌کس جز خدا مسئول نمی‌بیند و ملامت هیچ ملامت‌کننده‌ای- ولو بستگان نزدیکش- را نمی‌پذیرد. آری، او مرده‌پرست نیست حتی اگر دوست و دشمنش این‌گونه نباشند.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی