روزنوشت۱۴۶ | جذابیت‌های کشف حجاب

جذابیت‌های کشف حجاب

به مناسبت 17 دی روز دستور رضاخان به کشف حجاب

می‌گویند به رضاخان فحش ندهید که او خواست حجاب را بردارد ولی نتوانست، اما در جمهوری اسلامی حجاب رفته‌رفته رو به اضمحلال است! ظاهرش درست است اما در واقع از مقدمه درست نتیجه غلط گرفته است.

اتفاقاً کشف حجاب رضاخانی ماهیت واقعی مردم ایران را نشان داد و آن این‌که به خودشان اگر باشد، هیچ‌وقت حاضر نمی‌شوند تن به ذلت دهند و عفت و حجاب خود را به تاراج بگذارند. اما در دهه‌های اخیر به نظر می‌رسد که اشکال بیش از این که به مردم برگردد، به نخبگان و مسئولان مربوط می‌شود که نتوانسته‌اند دشمن را بشناسند و بشناسانند. اگر مردم رضاخان‌های فریبکار امروز را خوب می‌شناختند، مطمئناً به ساز آن‌ها نمی‌رقصیدند!

اگر حجاب بد است، چرا خیلی‌ها این را قبول ندارند؟ پس متولیان دینی و فرهنگی چه می‌کنند؟ رسانه‌ها چرا زهر خطرناک این مار خوش خط و خیال را نشان نمی‌دهند ؟ مردم ما پاک‌اند و در تعاریف جدید حجاب دچار دوگانه‌ها شده‌اند. کودکی لازم است برای نشان دادن لباس لخت پادشاه! 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی