در محضر قرآن۱۴۳ | تقدیم به اهل تفرقه!

در محضر قرآن- تقدیم به اهل تفرقه!

با افتخار هفته وحدت را به هفته برائت تبدیل می‌کنند و عشق‌شان این است که هر جا حرفی از برادری و مهربانی پیش می‌آید، موضوعات تفرقه‌انگیز را مطرح کنند. بدتر از همه این که مسئله را تا حد مرجعیت دینی بالا برده‌اند و خیلی راحت در مقابل ولایت فقیه می‌ایستند. این‌جوری معلوم است که دیگر به هیچ صراطی مستقیم نمی‌شوند!

حرف زدن با این‌جور آدم‌ها خستگی را به تن‌تان نگه می‌دارد، چرا که از قدیم گفته‌اند: آدم خواب را می‌شود بیدار کرد، ولی کسی که خودش را به خواب زده، نمی‌شود! شاید به همین خاطر هم خدا به پیامبرش می‌فرماید:

إِنَّ الَّذینَ فَرَّقُوا دینَهُمْ وَ کانُوا شِیَعاً لَسْتَ مِنْهُمْ فی‏ شَیْ‏ءٍ إِنَّما أَمْرُهُمْ إِلَی اللَّهِ ثُمَّ یُنَبِّئُهُمْ بِما کانُوا یَفْعَلُونَ[1]

کسانی که در اثر اختلاف با یکدیگر، در دین خود پراکندگی پدید آورده و گروه‌گروه شده‌اند، تو در حزب و گروه‌شان نیستی و با آنان هیچ پیوندی نداری، کارشان فقط به خدا واگذار می‌شود، سپس آنان را به حقیقت آن‌چه کرده‌اند، آگاه خواهد ساخت.

 



[1] انعام، 159

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی