اقتصاد مقاومتی ۱۴۲ | جهیزیه به سبک اقتصاد مقاومتی


جهیزیه به سبک اقتصاد مقاومتی


از زمانی که پای اولین خواستگار به خانه دختردارها باز می‌شود، تمام هم‌وغم والدین این می‌شود که فلان یخچال و ماشین‌لباسشویی خارجی، بهمان سرویس خواب و مبلمان معروف را بخرند تا دخترشان پیش در و همسایه و فک و فامیل، سرافکنده نشود. گویی شخصیت انسان‌ها به میزان ولخرجی‌شان بستگی دارد. کالاهای ایرانی هم که این وسط افت کلاس می‌آورند و به درد پز دادن نمی‌خورند.
جهیزیه‌های امروزی پر است از خرج‌های اضافی که تنها کاربردشان به تأخیر انداختن ازدواج است. به راستی چرا باید تمام وسایل جهیزیه «سِت!» باشند؟ و یا چرا اول زندگی نباید هیچ ‌کم‌و‌کسری در زندگی وجود داشته باشد؟ اگر اول زندگی ماکروفر، همزن، ماشین ظرفشویی و حتی وسائل مهم‌تری مثل تلویزیون، مبل، تخت، میز و... نباشند، چه اتفاق فاجعه‌باری می‌افتد؟
باید بدانیم نه آفتابه و لگن خوش‌بختی می‌آورد و نه قضاوت‌های گاه و بی‌گاه مردم. این، ازدواج پایدار و تشکیل یک خانواده سالم است که آینده دختران و پسران کشورمان را می‌سازد.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی