روزنوشت۱۴۰| از کلینتون تا ترامپ

 از کلینتون تا ترامپ

همه مطمئن بودند که رئیس‌جمهور آمریکا آن زن خواهد بود و برایش تحلیل‌ها داشتند. از روزی که معلوم شد آن مرد نژادپرست انتخاب شده، تحلیل‌ها برگشت و جالب این‌که برخی با اعتماد به نفس بالا طوری بحث می‌کردند که انگار از همان اول همین تحلیل را داشته‌اند!

جالب‌تر از خود آمریکایی‌ها، مسئولان و نخبگان ایران هستند که انگار بعضی‌شان خیلی ناراحت شده‌اند. با این‌که اهل خبره بارها گفته‌اند که احزاب آمریکا یک بازی هستند و دشمنی آمریکایی‌ها با تغییر حزب تغییر نمی‌کند، اما این افراد که خواب خوشی برای ارتباط با کفر دیده بودند، گویا بدخواب شده‌اند.

به این‌گونه افراد یادآور می‌شویم که فرق دموکرات‌های الاغ و جمهوری‌خواهانِ فیل، در دشمنی آشکار و پنهان است. حالا که واقعیت آن‌ها اسلام‌ستیزی است، پس ما هم باید واقعیتِ اسلام را نشان‌شان دهیم تا دیگر هوسِ جنگ و ظلم نکنند. دیگر همه می‌دانیم برجام و امثال آن راه رسیدن به این هدف نیست و آن‌چه می‌ماند ایستادگی و مقاومت است. 

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی