روزنوشت ۱۳۹ | تکراری‌هایی که باز هم تکرار می‌شوند

تکراری‌هایی که باز هم تکرار می‌شوند

اگر تاریخ را بخوانی و اشتباهات تاریخی‌ را تکرار کنی، یا اگر تجربه‌های ریش‌سفیدها را بشنوی و عمل نکنی تا ریش خودت هم سفید شود و همان‌ها را دوباره بگویی، این یعنی تو داری به خودت سیلی می‌زنی و روند نمودار زندگی‌ات منفی است!

اگر مردم یک کشور هم آن‌قدر حواس‌پرت شوند که همین اشتباه‌ها را بکنند، آن‌ها هم سیلی خواهند خورد و ما در قضیه برجام داشتیم به این سمت می‌رفتیم. چون خیلی‌هامان می‌خواستیم یک بار دیگر قابل اعتماد بودن آمریکا را امتحان کنیم و باورمان نمی‌شد که نامرد، همیشه نامرد است.

حالا چگونه می‌توان این حرف تکراری را تکرار کرد؟ این چهارسال به راستی‌آزمایی‌ آمریکایی‌ها گذشت و چیزی تجربه شد که از ابتدا نتیجه‌اش معلوم بود. چگونه باید گفت تا برخی‌ها دست از سر این آمریکای لعنتی بردارند؟ شاید تا سیلی نخورند بیدار نمی‌شوند؟!

امیدواریم تا ابد هیچ مسئولی نتواند با وعده‌های آمریکایی در جامعه هیجان ایجاد کند که این ملت آمریکا را خوب تجربه کرده است.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی