بسته رسانه‌ای، هفته سوم مهر آبان ۱۳۹۵

 هر یکشنبه، بسته رسانه ای متنوعی را در مسجدنما شاهد خواهید بود.

می توانید با کلیپ هایی از صوت المستضعفین  مسائل اجتماعی را در قالب پخش کوتاه فیلم به مسجد خود ببرید. دوستان برنامه سمت خدا هم  هر هفته با دو کار قشنگ، ما و شما را همراهی خواهند کرد.



 

 امام خمینی :با اصلاح این دو قشر جامعه اصلاح می شود / زمان: ۰۱:۰۰

این دو قشری که اذا فسد العالم فسد العالم است. این عالم من نیستم شما هم هستید. شما همه جزء علما هستید که اگر خدای نکرده فاسد باشید عالم را به فساد می کشید و اگر صالح باشید عالم را به صلاح می کشید. صلاح و فساد یک جامعه به دست مربیان آن جامعه است و این مربی ها شما هستید و قشر روحانی. آنها به نوعی و شما هم به نوعی دیگر..

    


وقتی جوانها را از صحیفه امام خمینی دور کنیم، زمانه خراب میشود / زمان: ۰۳:۰۰

امام خامنه ای : چه من بر روی آن تکیه میکنم روحیّه‌ی انقلابیگری است؛ این روحیّه را باید حفظ کنید... بعضی‌ها عکس این عمل میکنند، بعضی‌ها عکس این حرف میزنند، بعضی‌ها عکس این مدیریّت میکنند؛ جوان را به آینده بی‌اعتماد میکنند، به انقلاب بی‌اعتماد میکنند، جوان را از نفَس گرم امام دور میکنند؛ خب این خراب میشود دیگر؛ آن‌وقت از زمانه هم مینالند! از زمانه هم مینالند. زمانه را چه کسی میسازد؟ به قول صائب: جُرم زمانه‌ساز فزون از زمانه است؛ زمانه را چه کسی میسازد؟ زمانه را من و شما میسازیم؛

  


موشن گرافیک؛ انقلابی بزرگتر از انقلاب اول / زمان: ۰۳:۰۰ 

 امام خمینی(ره) : ما تا آخر عمر، علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم و تا آن را به جایش ننشانیم و دست را از منطقه کوتاه نکنیم از پای نمی‌نشینیم. 

  


 

اشاعه ی فحشا در فضای مجازی | حجت الاسلام فرحزاد



   

 
مدت زمان: ۱ دقیقه ۵۵ ثانیه 

حجم: ۱۰.۵ مگابایت


 

حسرت ساز نباشیم | حجت الاسلام عابدینی






 
مدت زمان: ۱دقیقه ۳۶ ثانیه 
حجم: ۸.۸ مگابایت

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی