روزنوشت ۱۲۴| افسانه‌ای به نام ترکیه

افسانه‌ای به نام ترکیه

از روز اولی که انقلاب کردیم، کشورهایی مثل ترکیه و مالزی شاه‌مثال خیلی‌ها بودند. کشورهایی که ظاهراً مسلمان‌اند و اسلام‌شان به‌اصطلاح «عیسی به دین خود، موسی به دین خود» است. این‌جور کشورها با خیال راحت پشت علی نماز می‌خوانند و سر سفره معاویه غذا می‌خورند.

این غرغروها که ترکیه را مثال می‌زنند، دل‌شان می‌خواهد ایران مثل ترکیه شود. پولش را به پول جهانی وصل کند تا اقتصادش با اقتصاد آمریکا و اروپا هماهنگ شود و فرهنگش خط به خط از آن‌ها تقلید کند. با این تفاوت که در آن‌جا دختران محجبه از تحصیل ممنوع می‌شوند و در ترکیه نه، آن هم شاید. این همه اسلام آن‌هاست!

خب حالا بیایند و ببینند عاقبت آمریکایی شدن را. راستی چه‌قدر از عمر سیاسی اردوغان باقی است؟ چه‌قدر عاقبتش شبیه عاقبت صدام و قذافی خواهد بود؟

اما این‌ها که جز به آنتالیا و خوش‌گذرانی‌هایش نمی‌اندیشند؛ باز هم می‌گویند اسلام، اسلام ترکیه‌ای. و ما باز هم مجبوریم پاسخ بگوییم «لعنت به اسلام آمریکایی!»

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی