ایام ویژه 110 | توفان طبس

توفان طبس

آیا وقت آن نرسیده به غیب ایمان بیاورند؟

اقدام انقلابی دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا، برای آمریکاییها خیلی گران تمام شد؛ مثلاً همه حیثیت آن‌ها از بین رفت و در جهان، خوار و ذلیل شدند. با مطالعه اسناد سفارت، روابط نامشروع سیاسی آن‌ها هم برملا شد و همه فهمیدند سفارتخانه اسم پوششی برای لانه جاسوسی کلاغ‌های استکبار جهانی بود. مهم‌تر از همه، استکبارستیزی و ماهیت ضدسلطه انقلاب ما هم برای همه آشکار شد. آمریکایی‌ها وقتی با زبان دیپلماسی و تهدید و تطمیع و تحریم و زدوبندهای سیاسی و شگردهای رسانه‌ای هم نتوانستند کاری از پیش ببرند، همه برنامهریزیهاشان را انجام دادند تا با یک اقدام نظامی غافلگیرکننده، گروگانها را فراری دهند. «انه فکّر و قدّر، فقتل کیف قدّر» مرگ بر آمریکایی‌ها! چقدر فکر کردند و نقشه کشیدند ولی خدا را ندیدند!

آن‌ها همه قدرت خود را حساب‌شده به کار انداختند و از عوامل نفوذی داخلی هم نهایت استفاده را بردند اما قدرت حقیقی از آن خدا بود. شنها که توفان کردند، امداد غیبی خدا بودند.

غربی‌ها و عمال داخلی‌شان کی می‌خواهند به غیب ایمان بیاورند؟

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی