در مسیر بهشت 107 | نماز ماه جمادی‌الآخر

نماز ماه جمادی‌الآخر

مفاتیح‌الجنان: مؤمن در این ماه هرگاه که خواهد، دو نماز مستحبی دو رکعتی به جا آورد: پس از حمد، به ترتیب در رکعت اول، یک مرتبه آیة الکرسى و 25 مرتبه سوره قدر، و در رکعت دوم یک مرتبه سوره تکاثر و 25 مرتبه سوره توحید و در نماز بعد، در رکعت اول یک مرتبه سوره کافرون و 25 مرتبه سوره فلق و در رکعت دوم یک مرتبه سوره نصر و 25 مرتبه سوره ناس و پس از سلام، 70 مرتبه بگوید: سُبْحَانَ اللَّهِ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُ 70 مرتبه: اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ آنگاه سه مرتبه بگوید: اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ.

پس سر به سجده نهاده و سه مرتبه بگوید: یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

سپس هر حاجت که دارد از خدا بخواهد. هرکه این عمل را به‌جا آورد، خدا خود، مال و خانواده‌اش، و دین و دنیایش را تا سال آینده حفظ می‌کند، و اگر در این سال از دنیا برود بر حال شهادت رفته است، یعنى ثواب شهیدان را داراست.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی