پوستر | شعار مشترک هیآت کشور برای ایام فاطمیه

انتخاب شعار در راستای انسجام و ایجاد جبهه واحد بین هیأت‌های سراسر کشور یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های جامعه ایمانی مشعر می‌باشد که در چند سال گذشته پس از فراخوان ارسال شعار از مخاطبان خود و بررسی شعارهای ارسال شده در گروه‌های تخصصی ادبی، فرهنگی و دینی، شعارهایی برای ایام مذهبی سال انتخاب شده است.

طبق فراخوان انجام شده در اواسط سال جاری و بررسی‌های انجام شده برای شعارهای ارسالی برای ایام فاطمیه امسال، شعار «با ولایت تا شهادت» انتخاب شد که پس از انتخاب این شعار جهت طراحی نشان نوشته آن فراخوانی به طراحان هیأت‌های کشور ارسال شد. پس از جمع آوری طرح‌های ارسال شده، طرح آقای سید تقی رضایی طراح هیأت امام موسی کاظم(علیه السلام) شهرستان بجنورد انتخاب شد که در تصاویر زیر قابل مشاهده می‌باشد.

از کلیه مجموعه‌های فرهنگی، هیأت‌ها، سایت‌ها، رسانه‌ها و سایر مسئولان فرهنگی کشور دعوت می‌شود تا در ایام فاطمیه امسال برای ایجاد جبهه‌ای واحد در عرصه فرهنگی مذهبی کشور از نشان‌نوشته و پوستر «با ولایت تا شهادت» در محصولات، رسانه‌ها و تبلیغات خود استفاده کنند.

برای دریافت این پوستر که در اندازه 50 در 70 طراحی شده بر روی تصویر تلیک کنید

دریافت سند cdr

حجم: 37.7 کیلوبایت

دریافت سند pdf

حجم: 11.2 کیلوبایت

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۱)

  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم :باور کنید که شهادت از عسل شیرین تر است اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته شدن در راه خدا شیرین است
    سوم: عالی
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی