کلام امام 93 | بالاتر از همه پیروزی‌ها

بالاتر از همه پیروزی‌ها؛

اثبات شرافت تفکر بسیجی امت ما‌ بر کاخ‌نشین‌های عالم

این‌جا کشور رسول خداست، این‌جا کشور حضرت صادق است، این‌جا پاسدارهاى ما شرافت دارند بر کاخ‏نشین‌ها، این‌جا بسیجی‌هاى ما و امت ما شرافت دارند بر تمام کاخ‏ نشین‌هاى عالم و همه کسانى که ادعاى پوچ خودشان را مى‏ کنند و گمان مى ‏کنند که باید عالم پیش آن‌ها خاضع باشد.

[غربی‌ها] آن‌هایى که مى ‏گفتند ما چه مى‏ کنیم و چه مى ‏کنیم و قطع رابطه مى ‏کنیم و از این مسائل مى‏ گفتند، امروز معلوم شد که با عجز و ناله در پیشگاه این ملت آمده ‏اند و مى‏ خواهند که رابطه برقرار کنند، مى‏ خواهند عذر تقصیر بخواهند و ملت ما قبول نمى‏ کند. این یک مسئله است، مسئله ‏اى است که از تمام پیروزی‎هاى شما بالاتر است. مسئله رئیس امریکا با آن‌همه به قول خودش جلال و جبروت، کسى را از مقامات عالى بفرستد به این‌جا که با مقامات این‌جا ملاقات کنند و هیچ‌یک از آن‌ها حاضر به ملاقات نشود. این مسئله بزرگى است که دنیا را منفجر کرده است و باید هم بکند، کاخ سفید را به عزا نشانده است و باید هم بنشاند، مسئله مسئله مهم است.

صحیفه امام، ج‏20، ص: 160

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی