کلام امام 90 | ملت بزرگ اسلام و افتخار پیامبر به شهادت فرزندان اسلام در ایران شهادت‌طلب

ملت بزرگ اسلام و افتخار پیامبر به شهادت فرزندان اسلام در ایران شهادت‌طلب

شهادت براى فرزندان اسلام و ذریه پیامبر عظیم‌الشأن صلى‌اللَّه‌علیه‌وآله و اولاد فاطمه علیهم‌السلام و یادگاران حسین سلام‌اللَّه‌علیه در راه هدف و اسلام عزیز و قرآن کریم چیزى غیرعادى و پدیده‏اى غیرمعهود نیست.

ملت بزرگ اسلام از محراب مسجد کوفه تا صحراى افتخارآمیز کربلا و در طول تاریخ پرارزش سرخ تشیع قربانیانى ارزشمند به اسلام عزیز و فى‌سبیل‌الله تقدیم نموده و ایران شهادت‌طلب هم از این پدیده سعادتمند مستثنا نیست، و انقلاب اسلامى گوش و چشمش پر از این شهیدان حسین‌گونه است. ملت عزیز ما در روز رستاخیز با سرافرازى در پیشگاه مقدس خداى بزرگ و پیامبران و اولیاى عظیم‌الشأن، صف‌هاى طولانى از شهیدان در راه دفاع از حق عرضه مى‏دارد؛ از علماى اعلام و ائمه جمعه و جماعت تا فداکاران و سربازان در جبهه‏هاى دفاع از حریم مقدس اسلام. پیامبر بزرگ اسلام که بر امم دیگر حتى به سقط، مباهات مى‏کند، مطمئن هستیم به فداکارى این عزیزان جبهه و پشت‌جبهه و این شهیدان محراب و منبر و در صف جماعات و در داخل مسجدها و بیمارستان‌ها مباهات مى‏فرماید.

صحیفه امام، ج‏15، ص: 417- به مناسبت شهادت آیت‌الله دستغیب، امام‌جمعه شیراز

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی