روزنوشت 88 | خون رنگین فرانسه

خون رنگین فرانسه،

خون بی‌رنگ اسلام!

دیگر عادی شده است کشته شدن هزاران‌هزار زن و کودک در اقصی نقاط جهان- به‌خصوص جهان اسلام- و سکوت و بی‌تفاوتی مستکبران بلندگو به‌دست! و از آن عادی‌تر این است که یکی از این مستکبران دچار اندک مسئله‌ای شود و همه دنیا برایش لباس عزا بپوشند و زانوی غم بغل بگیرند. خنده‌دار است؛ انگار فقط این‌ها انسان‌اند!

اما هنوز یک‌چیز برای ما عادی نشده و آن این‌که در ایران اسلامی هم همان اتفاقی بیفتد که در آن کفرستان‌های طاغوت می‌افتد. وقتی لبنان دچار سانحه تروریستی شد، چه کسی از غرب تسلیت گفت و چه کسی از ایران؟ و وقتی در فرانسه بمب‌ها منفجر شدند، در غرب چه اتفاقی افتاد و در ایران چه اتفاقی؟

آیا عجیب نیست که مسئولان و برخی گروه‌های به‌ظاهر مردمی ما به حادثه لبنان- با آن‌که زودتر اتفاق افتاده بود- دیرتر پرداختند و برخی اصلاً به آن بها ندادند؟ نکند که ما هم خیال می‌کنیم غربی‌ها خون‌شان باشرافت‌تر از دیگران است؟ لعنت به این شرفی که از بی‌شرافتی تجاوز به مسلمان به‌دست‌آمده باشد.

راستی آیا کسی هست که از خود بپرسد چرا در این سوانح، یک قطره خون از بینی یک یهودی بیرون نیامد؟

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی