روزنوشت 82 | دشمن اصلی را گم نکنیم

دشمن اصلی را گم نکنیم

نفرت ما از آل‌سعود آن‌قدر زیاد و طولانی است که سی سال پیش اماممان- درست در اوج جنگ با صدام- فرمود: «اگر از صدام بگذریم... نمی‌توانیم از مسئله حجاز بگذریم.»

این تنفر از زمان تولدِ نامشروع وهابیت و تخریب حرم اهل‌بیت شروع‌شده و تا زمان نابودی آل‌سعود و باقی تکفیری‌ها- از داعش گرفته تا القاعده- تمام نمی‌شود.

اما یادمان باشد که آل‌سعود با همه دبدبه و کبکبه‌اش، یک بازیگر است که جز یک انحراف اعتقادی و پول نفت هیچ‌چیز ندارد. خودشان هم می‌دانند که اعتقادشان نه شیعی است و نه سنی و اگر هم تاکنون توانسته‌اند در منطقه خرابکاری کنند و بیت‌الله الحرام را به تسخیر درآورند، به خاطر دلارهای نفتی‌شان و حمایت مستکبران و گردن‌کلفت‌هاست.

پس مشکل سر همین مستکبران و گردن‌کلفت‌هاست. اگر ما دشمن را اشتباه بگیریم، آن قلدرها سود می‌برند و زهی خیال باطل که ما چنین به خطا برویم. برای همین است که ازاین‌پس باید مثل همیشه مواظب خرابکاری‌های آل‌سعود و نوچه‌هایش بود ولی پیکان مبارزه را رو به آمریکا و اسرائیل نگه داشت.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی