خط حزب الله | هفته دوم مهر 94

اولین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با یادداشت تحلیلی درباره عدم صلاحیت و کفایت آل‌سعود برای اداره‌ی حج و پایان خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با موذی‌گری آشکار حکام عربستان منتشر شد.
همزمان با ایام عید غدیر خم اولین شماره‌ی نشریه‌ی خبری-تحلیلی خط حزب‌الله پس از انتشار ۱۳ پیش شماره با دو موضوع محوری «فاجعه منا» و «شعار مرگ بر آمریکا» بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفت.
در این شماره مطالب متنوعی در خصوص واقعه تاریخی غدیر خم در کلام رهبر معظم انقلاب، مطالبه‌ی رهبری درخصوص دانشگاه اسلامی و هم چنین تصویر ویژه‌ای از ملاقات یک پیرزن روستایی با آیت‌الله خامنه‌ای در زمان ریاست‌جمهوری و کمک وی به جبهه‌ها؛ منتشر شده است.
هفته‌نامه خط حزب‌الله نشریه‌ی جامعه‌ی مؤمن و انقلابی، با هدف انتشار در مساجد، محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج هر هفته به صورت فایل PDF بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار می گیرد. عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و توزیع کنند.

نسخه مطالعه ( A4)
حجم: 2.68 مگابایت

نسخه چاپی (A3)
حجم: 2.68 مگابایت

تصویری از شماره اول نشریه خط حزب الله
اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی