روزنوشت 35 | پیاده نظام؛ حمله!

دریافت
حجم: 115 کیلوبایت

پیاده نظام؛ حمله!

در فیلم‌ها، سواره‌نظام همیشه قوی‌تر از پیاده‌نظام است. اما این برای وقتی است که جنگ ظاهری باشد وجز چکاچک شمشیرها و تیزی تیرها، قرار نباشد چیز دیگری سرنوشت جنگ را تعیین کند.

اما در جهاد اکبر انگار قضیه فرق می‌کند. به خاطر این که دشمن دیگر روبروی آدم نیست، در درون است. یعنی تو برای جنگ با خودت، و برای این که با هر گام، لگدی بزنی به نفس طغیانگرِ اماره، باید جزو پیاده‌نظام باشی. پیاده‌نظامی که می‌رود به سوی فرمانده جهاد اکبر و جهاد اصغر یعنی اباعبدالله‌الحسین!

پیادهروی اربعین یعنی حضور همگانی در خودسازی بزرگ به رهبری مستقیم حضرت سیدالشهدا. تاریخ و جغرافیا به یاد ندارند چنین تجربه‌ای را که ده‌ها میلیون انسان از همه جای دنیا بیایند برای جهاد اصغر. تجربه جهاد اکبر زیاد بوده ولی جهاد اصغر نه؛ آن هم تحت ولایت مستقیم امام شهید.

اگر در گذشته- در هیچ زمان و مکانی- سابقه نداشته چنین جنگ باشکوهی، اما در آینده قطعا تجربه خواهد شد. شک نباید کرد. حتی شکوه و ارزش آن چه در آینده خواهد بود، هزاران برابر بیشتر از است از آن چه که امروز هست. چرا که اگر این سالها عملیاتِ پیادهروی در ولایت امام شهید است، آن روز با حضور امام زنده زمین و زمان خواهد بود. آن روز پیادهرویها زیر نظر حضرت ولیعصر است، طوری که هم او ما را میبیند و هم ما او را؛ ان‌شاءالله.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی