روزنوشت 47 | معجزه 36 ساله

دریافت
حجم: 199 کیلوبایت

معجزه 36 ساله

شراب‌خانه‌ها و رقاص‌خانه‌ها و قمارخانه‌های غرب را به رخ ما می‌کشند که روش‌های جذب را از آن‌ها یاد بگیریم! یکی نیست به آن‌ها بگوید که همین فسادخانه‌ها جامعه غرب را از درون تهی کرده و انسانِ ظاهراً مرفه آن‌جا را به پوچی رسانده است. اصلاً تمدن بادکنکی همین است دیگر. هیکل بزرگ و مغز خالی!

پس آن‌ها را بی‌خیال که هیچ‌کدام از لذت‌های ظاهرفریب‌شان نمی‌تواند قلب انسان را تسخیر کند. اکنون نوبت ادعای ماست که بیایند و ببینند با چه چیزهایی بهترین‌ انسان‌ها را به بهترین‌ چیزها جذب کرده‌ایم. کافی است به مساجد ما نگاه کنند. زن و مرد و پیر و جوان و کودک و نوجوان روزی چندبار می‌آیند که در کنار هم با یک نفر دیگر- که به ظاهر نمی‌بینندش- سخن بگویند و او را بندگی کنند. هیچ‌کدام از جاذبه‌های پوشالی آن‌ها هم این‌جا نیست! برای این کارها هم وقت می‌گذارند هم پول. از قدیم هم این‌گونه بوده است؛ اما از یک زمانی به بعد معجزه‌ای پیش آمد. طوری که هر مسجد، سنگری شد برای آن‌ها که می‌خواهند در راه محبوب فدا شوند. از کی؟ از وقتی‌که مساجد قیام کردند و انقلاب را رقم زدند. حالا اگر جرئت دارند بیایند و غرب را به رخ ما بکشند که در مقابل معجزه 36ساله انقلاب، همه زانو خواهند زد!

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی