روزنوشت 59 | اسلام را چه کسانی برپا می‌کنند؟

دریافت
حجم: 108 کیلوبایت

اسلام را چه کسانی برپا می‌کنند؟

این را دیگر همه‌مان شنیده‌ایم که پیامبر فرمودند: «همه شما چوپانید و نسبت به گله خود سؤال می‌شوید»[1] معلوم هم هست که گله، یک جامعه را نشان می‌دهد که البته گرگ‌ها و دشمنان زیادی را هم در کمین دارد!

با همین قاعده و استدلال‌های عقلانی می‌توان فهمید که هر چه افراد در جامعه مسئولیت بیشتری داشته باشند، در برپایی دین و اقامه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هم بیشتر موظف‌اند. خب همه این‌ها که معلوم است، پس چرا بعضی می‌خواهند در این مسلمات، تردید ایجاد کنند؟

«دین جزیره‌ای» تنها پاسخ این افراد است. آن‌ها که صدها سال تلاش کردند دین را نابود کنند، فهمیده‌اند که نمی‌توانند چنین کنند. تنها راهی که می‌ماند «محدود کردن دین» است تا نتواند در حوزه‌های دیگر قانون، رسانه و... دخالت کند! طبیعی است که در چنین وضعیتی نه دین بماند و نه دین‌داری؛ همان‌طور که غرب این راه کثیف را رفته است!

پس باید یک‌بار دیگر به همه خودباخته‌های غرب‌دوست، زندگی نکبت‌بار غربی‌ها را یادآور شویم و تأکید کنیم که اسلام را همه مسلمانان برپا می‌کنند و در این مسیر، روحانی و دانشجو و نیروی نظامی و انتظامی وظیفه بیشتر دارند.



[1] بحار الأنوار، ج‏72، ص: 38

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی