روزنوشت 66 | منتظر پیام چهارم هستیم

دریافت
حجم: 188 کیلوبایت

منتظر پیام چهارم هستیم

پیام اول را چند روز پیش، چند نفر از خیلی قبل‌ها آوردند. پیام‌شان برای امروز و خیلی به‌روز بود: «مقاومت تا شهادت». اتفاقا خودشان هم عملا ثابت کرده بودند. جسم‌هایشان افقی ولی روح‌هایشان به قامتِ غیرت تاریخ اسلام بود. اصلا با این حرکت‌شان «زنده بودن شهید» را برایمان معنا کردند.

پیام دوم را خیل عظیم از مردمی دادند که در گرم‌ترین زمان‌های سال دور هم جمع شدند و آن شهدا و پیام‌شان را روی سر گذاشتند تا پاسخ کسانی را که «خودشان خسته شده‌اند و می‌خواهند خستگی را به مردم نسبت دهند» بدهند: «این مردم خستگی ندارند!»

پیام سوم را نائب‌الامام داد. امام خامنه‌ای در پیام چند خطی، اولا پیام‌آور اصلی را خدای عزوجل دانست و ثانیا به محتوای پیام شهدا اشاره کرد تا مردم و مسئولان- و مخصوصا آن‌ها که در خط مقدم دفاع از عزت ایرانِ‌ اسلامی قرار گرفته‌اند- بدانند چه باید بکنند.

اما پیام چهارم نتیجه همه این‌هاست؛ یعنی گرفتنِ پیام شهدا توسط مسئولان و رساندن آن به گوش جهانیان. پس اگر مسئولان ما ادعای رزمنده بودن در خط مقدم انقلاب را دارند، باید آماده باشند که در راه عزت و غیرت- مانند شهدای غواص- جان به جان‌آفرین تسلیم کنند ولی در مقابل اهریمنان تاریخ، سر خم نکنند؛ و البته چه افتخاری بالاتر از این؟

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی