روزنوشت 69 | از «پاره تن اسلام» تا «پاره تن ایران»

از «پاره تن اسلام» تا «پاره تن ایران»

یادمان نرفته همین چند وقت پیش عده‌ای به خیابان‌ها ریختند و فریاد «نه غزه نه لبنان،‌ جانم فدای ایران» سر دادند؛ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آب می‌خوردند و برای مقابله با اسلام، ادعای فدایی ایران بودن می‌کردند!

یک سؤال؛ به فرض محال اگر امسال داعش گستاخی کند و به مرزهای ایران حمله کند، کدام‌یک از این «فداییان ایران» حاضرند بیایند و جان‌فشانی کنند؟ بد نیست یک‌بار شخصیت‌ شهدای دفاع مقدس را مرور کنند تا ببینند کسانی که برای وطن جان می‌دهند، قبلش چگونه خود را برای اسلام و قرآن قربانی کرده‌اند.

حالا بحث سر پاره تن ایران یعنی انرژی هسته‌ای است. عموم جامعه ایران- نه آن اقلیت پر سروصدا- حاضرند برای چرخیدن چرخ حیات جامعه،‌ از حقوق شخصی خود بگذرند. این‌ها همان‌هایی‌اند که در بزنگاه‌ها همیشه در خط مقدم بوده‌اند و هستند.

آری این بازی سر دراز دارد. همه مصیبت وقتی شروع شد که «پاره تن اسلام» زیر سؤال رفت. ما معتقدیم که اگر پافشاری برای فلسطین و قدس جدی بود، دشمن جرئت نمی‌کرد که عراق و سوریه و لبنان را تهدید کند و اگر پای «پاره تن اسلام»‌ خوب ایستاده بودیم،‌ «پاره تن ایران» الآن با اقتدار در دستان‌مان بود و پای میز مذاکره معامله نمی‌شد. اصلاً برای همین است که همه با هم در روز قدس حماسه می‌آفرینیم.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی