کلام امام 77 | امام عذرخواهی می‌کند؛ غیر مستضعفین نباید اظهار وجود کنند

.

امام عذرخواهی می‌کند؛ غیر مستضعفین نباید اظهار وجود کنند

و اما اشتباهى که ما کردیم این بود که به‌طور انقلابى عمل نکردیم و مهلت دادیم به این قشرهاى فاسد... اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این‏ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به‌طور انقلابى عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و رؤساى آن‌ها را به محاکمه کشیده بودیم و حزب‌هاى فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و رؤساى آن‌ها را به سزاى خودشان رسانده بودیم، و چوبه ‏هاى دار را در میدان‌هاى بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمت‌ها پیش نمى‏ آمد. من از پیشگاه خداى متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر مى‏خواهم، خطاى خودمان را عذر مى‏ خواهم. ما مردم انقلابى نبودیم، دولت ما انقلابى نیست، ارتش ما انقلابى نیست، ژاندارمرى ما انقلابى نیست، شهربانى ما انقلابى نیست، پاسداران ما هم انقلابى نیستند؛ من هم انقلابى نیستم. اگر ما انقلابى بودیم، اجازه نمى‏دادیم این‌ها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام مى ‏کردیم. تمام جبهه‏ ها[ی سیاسی] را ممنوع اعلام مى‏ کردیم. یک حزب، و آن «حزب‌الله»، حزب مستضعفین.

صحیفه امام، ج‏9، ص: 282- به مناسبت سالروز برخورد قاطعانه پیامبر رحمت در قتل 700 یهودی تسلیم‌شده (بنی‌قریظه) در یک روز به جرم فتنه‌ (و نه قیام علیه حکومت اسلامی)

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی