ایام ویژه 38 | معلم شهید عبدالحسین دستغیب

دریافت
حجم: 287 کیلوبایت

معلم شهید عبدالحسین دستغیب

شیرینی مشارکت مردمی بالای انتخابات 88 را با فتنه تلخ کردند. شیرینی غنی‌سازی بیست درصد را با ترور دانشمندان هسته‌ای. جنود شیطان در دوره جنگ هم تلاش می‌کردند شکست‌هایشان را با عوض کردن زمین بازی، مذبوحانه جبران کنند. مثلا بارها پس از پیروزی‌های نظامی رزمندگان ما، آن‌ها از علمای رزمنده‌پرور انتقام گرفتند؛ حال آن خون این شهیدان محراب، اسلام را بیمه کرد. سومین شهید محراب، آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، به راستی یک معلم و مربی بود و چه بسیار عالمان و مجاهدان که در پرتو رفتار و کتاب‌های او ساخته شدند.

در جوانی و با درجه اجتهاد از نجف برگشت و مستقیما به مسجد رفت. آن‌جا نه فقط به اصلاح زندگی فردی مومنان پرداخت، بلکه در عرصه سیاسی اجتماعی از هیچ مبارزه‌ای کم نگذاشت؛ بارها زندانی و تبعید شد، اما راه امام روح‌الله را ادامه داد، چرا که عزت را در پیروی نایب امام زمان می‌دانست. شاید ندانید که این جمله از اوست: «بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد.»

 

20 آذر 1360ش- شهادت آیت‌الله دستغیب، امام جمعه شیراز توسط منافقان

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی