کلام آقا 68 | کار بسیار مهم راهپیمایی روز قدس

کار بسیار مهم راهپیمایی روز قدس

امروز ملت ایران کاری که می‌تواند بکند - که از همه کارها هم مهم‌تر است، تظاهرات - مثل همین تظاهرات امروز - است. این کار بسیار مهمّی است.

از هدف‌های این‌ها این است که نام فلسطین را به دست فراموشی بسپارند. کاری کنند که اصلاً فراموش شود که چنین چیزی وجود داشت؛ اما شما نمی‌گذارید؛ روز قدس نمی‌گذارد؛ امام بزرگوار ما با تدبیر خودش نگذاشت. این کار بزرگی بود.

از جنبه انسانی هم مظلومیت خانواده‌های فلسطینی برای هر انسانی وظیفه‌آور است... از جهت امنیتی، مسئله اسرائیل، یک خطر امنیتی، نه‌فقط برای مردم خودش، بلکه برای کلّ منطقه است؛ برای این‌که این‌ها الآن زرادخانه اتمی دارند... از لحاظ اقتصادی هم اسرائیل برای منطقه، خطر است... این خطر خیلی بزرگی برای منطقه است. بزرگ‌تر از همه خطرها این است... اما نقشه آن‌ها این است که با تکیه بر اقتصاد بتوانند همه مراکز قدرت را در این کشورها در دست گیرند؛ بنابراین، از لحاظ اسلامی، از لحاظ انسانی، از لحاظ اقتصادی، از لحاظ امنیتی، از لحاظ سیاسی، امروز وجود اسرائیل، یک خطر بزرگ برای ملت‌ها و کشورهای منطقه است.

امام خامنه‌ای|1382/10/10

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی