کلام آقا 72 | حساسیت مسائل اقتصادی در دهه عدالت و پیشرفت

حساسیت مسائل اقتصادی در دهه عدالت و پیشرفت

 

امر‌وز دهه‌ عدالت و پیشرفت از نیمه گذشته است. یک دهه را ما به‌عنوان دهه‌ عدالت و پیشرفت معیّن کردیم و معرّفی کردیم که از نیمه گذشته؛ بیست‌سالِ چشم‌انداز به نیمه رسید، بیست‌سالی که برای چشم‌انداز معیّن کردیم و سیاست‌گذاری کردیم، ده سال آن گذشته است؛ ده سال [دیگر] در مقابل روی ما است، این‌ها مسائل مهمّی است؛ حسّاسیّت مسائل اقتصادی با توجّه به این واقعیّت‌ها بیش‌تر می‌شود.

دشمنان ما صریحاً می‌گویند که هدفشان از فشارهای اقتصادی یک هدف سیاسی است. هدف آن‌ها این است که مردم ایران را در مقابل نظام اسلامی قرار بدهند... امروز عرصه‌ اقتصاد، به‌خاطر سیاستهای خصمانه‌ آمریکا، یک عرصه‌ کارزار است، یک عرصه‌ جنگ است؛ جنگی از نوع خاص. در این عرصه‌ کارزار، هرکسی بتواند به نفع کشور تلاش کند، جهاد کرده است. امروز هرکسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است. این جهاد است؛ البتّه جهادی است که ابزار خودش را دارد، شیوه‌های مخصوص خود را دارد، باید این جهاد را همه با تدبیر مخصوص خود و سلاح مخصوص خود انجام بدهند.

امام خامنه‌ای| 1/1/1394- حرم مطهر رضوی

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی