ایده ها و تجربیات | دهه کرامت در مسجد

ده روز میان میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد امام رئوف علیه‌السلام ، بعنوان دهه کرامت نامگذاری شده و در اون دهه علاوه بر برنامه‌های ویژه برای آن دو مولود بزرگ، برنامه‌هایی برای تکریم بقاع متبرکه و امامزادگان، از جمله حضرت احمدبن موسی (معروف به شاهچراغ) برگزار میشه. احتمالا لازم نبود اینقدر در مورد دهه کرامت توضیح داده بشه. شما این مطالب رو مقدمه ای بدونید برای ایده و تجربیات خودتون. همسنگرانتون رو از تجربیات‌تون در این زمینه آگاه کنید و پیشنهادات تون رو برای بزرگداشت این دهه ذیل همین مطلب بنویسید. همچنین منتظر پیوندهای مطالبی که فکر می‌کنید برای دوستان فعال شما در مساجد دیگر مفید است هم هستیم..

بسم الله...

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۷)

  • محب الزهراء
  • میشود با تشکیل جمعی همدل و هم فکر،بصورت ماهانه مبلغی جزعی جمع آوری نمود و در انتهای هر ماه و یا هرچندماه در میان تعدادی بسته غذایی از طرف مسجد و یا پایگاه خود برای نیازمندان محله تهیه نمود(ما این طرح را با مقدار ماهانه 15000 تومان در دست اجرا داریم و به عنایت حضرت زهرا(س) توانستیم به تعداد ماهانه 3 پک غذایی شاما برنج،ماکارانی،رب،روغن،عدس،لوبیا،نخود،لپه،سویا و...) برسوسیم .(التماس دعا)
  • حسن کاظمیان پور
  • از اونجایی که ممکنه بعضی مساجد مشکل مالی داشته باشند و توان برنامه سفر و .. ندارند به نظرم بهترین گزینه پیاده روی خانوادگی تا مزار شهدا و بعد سخنرانی و مولودی خوانی است.
    سلام خدمت دوستان مسجدی
    لطفا مارو هم از ایده های جدیدی که برای دهه کرامت پیدا کردید،اگاه کنید تا استفاده کنیم
    ممنون
    سلام
    هزینه یک سفر مشهد مقدس نزدیک 150 هزارتوان هستش. برای گروه سنی نوجوان که این مبلغ برایشان قابل توجه هستش و نمی توانند یک دفعه همچین مبلغی رو جور کنند.
    اگر هفته ای 5هزار تومان کنار بگذاریم و تو مسجد کسی باشه که این مبالغ رو جمع کنه میشه پس از یه مدتی همگی باهم برویم. ما قصد داریم این کار را انجام بدیم.
    تحقیق کنید توی شهرتون اونایی که بچه به دنیا می یارن و اسمشونو معصومه و رضا می ذارن قدردانی و یه هدیه کوچیک بدید
    عالی
    طرح خیلی خوبیه و بعضی رو به آرزوشون میرسونه
    خیلی هم هزینه نداره فکر کنم نفری 200 هزار تومان بشه
    *السلام علیک یا امام الرئوف سلام الله علیه*
    با سلام و خداقوت
    یکی از ایده های نو که هم کار فرهنگی است و هم اقتصادی این است که افراد نیازمندی و بی بضاعتی را که تاکنون به مشهد یا قم مشرف نشده اند شناسایی و با کمک خیرین هزینه سفر آنها را تامین کنیم. مثلا صندوق زیارتی تشکیل شود و هزینه سفر این افراد آبرومند و آروزمند تامین بشه تا آنها هم به آروزیشان برسند. هر مسجد و هیئت می تواند اینکار را حداقل در محدوه خود انجام دهد.
    یا امام رضا سلام الله علیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی