امام خامنه ای ۲۹۹ | فرصت تجربه

فرصت تجربه

ملّت بزرگ فلسطین که به­تنهایی بار سنگین مقابله با صهیونیسم جهانی و حامیان قلدر آن را به دوش می‌کشد؛ صبور و بردبار، امّا مستحکم و استوار به‌ تمامی مدّعیان فرصت داده است تا ادّعای خود را به محک تجربه بسپارند. آن روز که با ادّعای نادرست واقع‌بینی و ضرورت پذیرش حداقل حقوق برای جلوگیری از ضایع شدن آن، طرح­های سازش به طور جدّی مطرح شد، ملّت فلسطین و حتّی همه‌ جریان‌هایی که نادرستی این دیدگاه برایشان از پیش اثبات شده بود، به آن فرصت دادند... فرصتی که به روند سازش داده شد، آثار مخرّبی در مسیر مقاومت و مبارزه‌ ملّت فلسطین به همراه داشت، امّا تنها فایده‌ آن، اثبات نادرستی تصوّر واقع­بینی در عمل بود.

 مشکل روند سازش فقط در این نیست که با کوتاه آمدن از حقّ یک ملّت، به رژیم غاصب مشروعیّت می‌دهد، که خود خطایی بزرگ و نابخشودنی است، بلکه مشکل در آن است که اساساً هیچ تناسبی با شرایط کنونی مسئله‌ فلسطین ندارد و خصلت­های توسعه‌طلبانه و سرکوبگرانه و آزمندانه‌ صهیونیست‌ها را در نظر نمی­گیرد.

(امام خامنه­ای، 03/12/1395)

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در تویتر اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی